Wednesday, May 23, 2018

captcha

GUGL MAFIJA & TERORISTI 
  

   Moram da priznam da je captcha potrebna stvar ali potpuno je nekontrolisana. Postoji poprilično mnogo captcha scriptova ali oni tekstualni ili sa početka, sa macama, kišobranima, hranom, napicima, odećom, čamcima... potpuno su zaboravljeni. Danas haraju neispravni roads, cars, street sign nebuloze. Svaka vam čast ako prođete neki short cut link. Zimus sam promenio mail nalog za Renderosity i trebalo mi je sat vremena da prođem captchu da se ponovo logujem. Gugl je definitivno vlasnik interneta a ideje, ma kako im bile dobre, retardirano su odrađene.
   Na početku je bilo relativno jednostavno
 
   a od oktobra prošle godine počinje iživljavanje
   
   Kao što već rekoh, gugl je vlasnik interneta. YouTube je njihov, Blogger je njihov... Bloger je super ideja ali fali mu osnovna stvar kod formatiranja strane. Ne mogu da uvučem prvi red pasusa! blockquote tag radi ali mora ručno da se unosi. Anchor link radi ali mora ručno da se unosi! Kako kod,  Blogger još i nečemu služi za razliku od "I'm not a robot" sranja koje se otelo kontroli jer dozvoljavaju onome kome ga postavlja mnogo slobode. Naime, svi shortcut linkovi danas koriste captchu a većina je neispravna. Nisam lud ili ćorav, štiklirao sam sve ispravno ali jok... Kaže da nije dobro pa onda ponovo i ponovo i ponovo... Par puta sam bio uporan ali kad preteraš sledi upozorenje ili blokada IP adresa za gugl sajtove.
   Kliktao sam po guglu i IMDBu dok sam tražio linkove za serije i ladno sam dobio ovakvo obaveštenje. Prvi put sam prošao captchu al drugi put nisam i onda sam "shortly" (5 sati), bio blokiran na guglu i Cloudflare. BRZO SAM KLIKTAO! Jebana retardira kopilad!
Our systems have detected unusual traffic from your computer network. This page checks to see if it's really you sending the requests, and not a robot. Why did this happen?

This page appears when Google automatically detects requests coming from your computer network which appear to be in violation of the Terms of Service. The block will expire shortly after those requests stop. In the meantime, solving the above CAPTCHA will let you continue to use our services.
This traffic may have been sent by malicious software, a browser plug-in, or a script that sends automated requests. If you share your network connection, ask your administrator for help — a different computer using the same IP address may be responsible. Learn more
Sometimes you may be asked to solve the CAPTCHA if you are using advanced terms that robots are known to use, or sending requests very quickly.
   Ne možeš im stati na put a neverovatno je da se niko ne buni. gugl definitivno briše poruke protiv njih jer nema šanse da sam jedini kome se ovo dešava i da ne mogu da pronadjem ništa na netu. Iako, ima jedna zanimljiva poruka ali još iz 2012te.
   To što ste, kao fora, napokon dobro odradili stvar ne znači da ste i prošli
  jer sam nebrojeno puta posle toga dobio "No pasarán" poruku a onda zaboravi da ćeš uspeti da prođeš. Reload page, try again, reload page, try again... ma zaboravi.

   Dakle, još jednom objašnjenje postupka. Klikneš prvi put, dobiješ prvi izbor i osnovni taster je "Skip". Na prvi selekt taster se menja u "Next" pa kada 'kao' selektuješ potrebno, klikneš na njega i nikada, ama baš nikada ne prolaziš iz prvog!! 😡  Tek na drugom pokušaju posle tastera "Skip" dobijaš taster "Verify" i onda sledi lutrija. Ali u 90% pokušaja odustajem jer zna samo da prikazuje 'Street sign' i samo to vrti u krug. 
   Iako trošim vreme na sajtovima za slike captchu danas možeš da očekuješ bilo gde a najviše je koriste shortcut link sajtovi. O tome malko više u MacKeeper za mazohiste.

p.s. ova slika još postoji na netu 😂

No comments:

Post a Comment