On January 24th, Apple Computer will introduce Macintosh. And you'll see why 1984 won't be like '1984'.
"Think different" 'Crazy ones' reklama je imala dobru poruku za to vreme. Bile su dobre mašine, PPC sistem je imao svoje nedostatke al (po meni) i dalje neuporedivo bolji od m$ vindozea i bilo je poprilično dobrih ozbiljnih programa. Reklame za iMac su bile odlične a Jeff Goldblum je dodatno začinio stvar.
Sa "Get a Mac" kampanjom stvar postaje neozbiljna. Da, da, Mac je cool. Jeste bilo zanimljivih i tačnih stvari ali meni je ovo podjebavane protivnika. m$ je napravio svoju kampanju "I'm a PC" al kakav im sistem takva im i reklama. Ja sam pisi, ja sam pisi... nezanimljivo, nemaštovito, nedotupno...
"Switch" kampanja je bila nemaštovita i neinspirativna. Will Ferrell je kao neki zanimljiv lik a Ellen Feiss, klinka od 14 godina izigrava studenta i ko 'naduvana' blebeta o potpuno nevažnim stvarima. Zanimljivo al očajno. m$ je opet pokušao da kontrira sa "Confessions of a Mac to PC Convert" al je neslavno puko.
Stare, pojedinačne reklame poput: High Technology, Inc (1977), Two kinds of people (1983) i The Quadra revolution (1991) su bile dobre a Snail (1977), Dinosaurs (1994) i 3 Steps (1998) odlične. Ako ništa drugo, bile su fer istinite. Ove nove za iPhone (FaceTime i Siri) su očajne navlakuše. Pola stvari i dalje radi samo polovično al bre, ovcama treba utrapiti iPhone X po ceni stonog pisija! Ove nove 'Cristmass' reklame su jadne kao i Koka-Koline. Jedina iole normalna je "Bulbs" za MacBook Pro al i to je zasrano sa porukom: Ideas have always pushed the world forward. Da, da, nekada kad su te ideje radile posao al sad je bitno da je 'ideja' sinonim za kako nešto što vredi 400$ prodati za 999$.
Elem, Jobs se 1984-e pitao "Was George Orwell right about 1984?". Pazi ko pita? Tvorac iSheep generacije. 😡
Pljuvanja i zezanja je oduvek bilo. Meni su ove najbolje:
Sajt ibrator.com više ne postoji ali na netu se mogu naći 'kopije' i slike. Imam ga sačuvano al evo slika kako je izgledao.
No comments:
Post a Comment