Sad samo još da Megatrend ovo ozvaniči otvaranjem studija za diplomiranu sponzorušu.
Školovanje
Biti sponzoruša danas je postalo gotovo zanimanje, a za stručno i dobro obavljanje tog posla nije dovoljan samo prirodan talenat, već i neka vrsta obrazovanja. Tačnije, iako se mnoge majke trude da na vreme svoje kćeri osposobe za obavljanje tog posla u slobodno vreme, radi se o tome da se ispostavilo, da je zanimanje 'sponzoruša', daleko ozbiljnije i sveobuhvatnije, te da traži celodnevni angažman.
Nekada su roditelji tražili dobrostojeće đuvegije za svoje kćeri – nemojmo biti blesavi, svet je tako fukcionisao, a brak iz računa tužna je i česta pojava u svim civilizacijama. S tom razlikom, što je mlada udavača, kojoj roditelji traže bogatu partiju, o čemu svedoče brojna dela iz literature, kao po pravilu bila devojka meka srca, sklona zaljubljivanju – i to uglavnom u nekoga ko je sasvim suprotan od onoga što bi se moglo smatrati dobrom prilikom. Tu, dakle, leži dramatična razlika između nekadašnje udavače i današnje sponzoruše.
Jer, za razliku od svoje građanske prethodnice, sponzoruša se grozi emocija, smatrajući da one samo mogu da zakomplikuju iovako težak život, opterećen stalnim pokušajijma da se prate nove kolekcije Luj Vitona. Zaljubljivanje u njenom vrednosnom sistemu, ima se smatrati čistim gubitkom energije i vremena a o romantičnom mladiću koji piše pesme i nema ni dve banke u džepu, nema ni govora – od njega ona beži kao đavo od krsta.
Za razliku od udavače kojoj roditelji završavaju sve, sponzoruša ima tek simboličnu podršku roditelja, pa se za svoju hudu sudbinu, u mukama i znoju đuskanja po diskotekama i na stolovima po splavovima, od malih nogu mora sama brinuti.
A posao sponzoruše nije da se dobro uda – jer ipak nije toliko glupa da poveruje da bi neko od tih, koje ona juri, želeo da se oženi nekom kao što je ona – njen posao je da od sponzora izvuče što više, dok još može. To govori o dosta razvijenoj svesti sponzoruše o tome da je život prolazan, da mladost kratko traje i da svake godine stižu nove i sve mlađe, iste takve kao što je i sama nekad bila. Dakle, sponzoruša želi da se samo privremeno vozi dobrim autom (što joj služi kao svojevrsna reklama dok je u "biznisu"), da ide u kafane, jer je inače mnogo gladna, da dobije skupu i firmiranu garderobu, možda i neki vikend sa sponzorom u inostranstvu. Ponekad, sponzoruša će da primi i pare. Najviše voli da dobije grudi od svog sponzora, estradna usta ili nadogradnju kose, čime , uz pomoć jednog muškarca- sebi samo olakšava put do sledećeg. Sponzoruša zna da će da traje maksimalno do tridesete, pa k'o veli, da proživi dok može.
Za to malo ili ništa što može da uhvati dok joj traje karijera, sponzoruša mora mnogo da radi. Svakog dana mora da fenira kosu, i da bar dva puta dnevno, potpuno skockana sedi u kafićima, sa sve onom nepodnošljivom pertlom u zadnici, da bi isplanirala večernji izlazak. Potreban joj je inicijalni kapital da bi se opremila za start, koji uopšte nije mali. Mora da ima sve po poslednjoj modi, uključujući i parfem. Njene muke počinju kad se surova beogradska klima promeni. I, eto sponzoruše u sandalama sa šljokicama u novembru, u tankoj večernjoj haljinici na bretele u decembru, sa visokim štikletinama i tankim đonom, na klizavici i poledici, u trenerci spuštenoj na kukove i antilopskim čizmama sa štrasom, i štiklama za reviju – na Kopaoniku, gde našminkana, isfenirana i poplavelih usana (kolagen se smrzava na hladnoći) cupka dok se drugi skijaju. Čak i kad ima sponzora, sponzoruša nikada nije mirna – tako je spremna i skockana u nadi da će da naiđe bolji i veći.
Recimo da je sponzoruša, u stvari, pravi društveni lovac, za koga nikada nema lovostaja. Za nju je muškarac, plen, tačnije, muškarac je za nju – novčanik, i tu nema laži i nema prevare – kad nema para, ona bez pardona odlazi. Zaljubljena u novac, ona ima, uglavnom, tužnu sudbinu.
Sponzori i sponzoruše, u stvari su savršen spoj. Otuda, ne vidim zašto bi zponzori imali, u ovdašnjem sistemu, bolji status od sponzoruša? Niko se ne podsmeva sponzorima, dok su sponzoruše predmet sprdnje.
A to samo govori da je čitavo ovo društvo, na žalost, inficirano ovim jadnim sponzorskim virusom.
Sortirano po gradaciji:
devojka
Žensko ljudsko biće, polno sazrelo, neudato. Sinonimi u slengu: riba, cava, sova, vuna, treba, rava. Devojke koje nemoralnim delanjem (sve češči slučaj današnjice) 'etiketiraju' samu sebe, dobijaju 'pamflet' (pogrdne) nazive: čavulja, spermulja, jebulja, dronfulja, cevulja, droksa... Za devojke slabijih fizičkih karakteristika - lošijeg izgleda, neuk i nevaspitan narod dodeljuje mnoštvo različitih naziva: gabor, grob, štangla, daska, rosa, grbalj, grbavica...
putarke
Najjeftinije i najofucanije kurave u gradu. Najćešće se mogu naći na saobraćajnim petljama, ispod mostova. Uglavnom se radi o ženama polu-romskog porekla od 30 do 45 godina u jeftinim pijačarskim bundama i tigrastim helankama (radi lakšeg prepoznavanja). Tu su još i štikle s petom dugačkom kao sve kurčine zajedno koje su primile u životu, okrugle sunčane naočale sa ljubičastim staklima i grozna, grozna šminka na licu. Prosečna putarka ima sidu, sifilis, hlamidiju, triper i najverovatnije još dve-tri bolesti koje nisu još otkrivene. 90% mušterija su znojavi srednjovečni šoferi sa pivskim stomačinama. Za milju i po dinara ti daju da im radiš sve što poželiš, ali im ga većina klijenata samo umoči, probabmbusa ih za nekih 10-ak minuta i izbaci ih iz kola.
ziljave pičke
Paradoks, same po sebi. Troše velike pare da bi izgledale jevtino. Nadogradnja kose, nadogradnja noktiju, blajhana kosa peglana do ispucavanja, krpice koje što su manje, kraće i lakše za skidanje to više koštaju, zatim štikle vratolomnih visina u kojima ne mogu da hodaju (ne zato što ne umeju, nego je fizički neizvodljivo), onda korekcija kose, pa korekcija noktiju, nedeljna dopuna celokupne šminke zbog svakodnevnog moleraja po licu, onda solarijum, pa gomiletine zlatnih i ostalih šljaštećih detalja, onda verovatno opet neka korekcija i sve tako...
------
Devojka čija se dubokoumnost može meriti dubinom njene vagine, sebe smatra prilično oštroumnom mada joj je svaka misao (pa i rečenica) poprilično tupa. Odlikuje je takođe i veliki broj kompleksa koje leči pričama o broju momaka koji su bili sa njom. Prepoznatljiva je po jednom dominantnom predelu (grudi ili dupe) koji je uvek adekvatno istaknut. Broj pročitanih knjiga obrnuto je srazmeran veličini grudnjaka.
------
Mahom zakrečene cure, ostavljaju sloj blata u kadi ako se tretiraju vodom. Odlikuje ih muzički kao i svaki drugi neukus kao i nizak nivo inteligencije. Barataju sa par reči od kojih su najčešće: ekstra, užas i znači. Dno društvene lestvice, talog ljudskog društva.
------
Ljankase kojima je broj patika veći od koeficijenta inteligencije. Imaju čudnu naviku da se keze dok se same slikaju držeći u levoj ruci skupoceni telefon koji je izlepljen srcima i zvezdicama. Kose su im najčešće plave boje, postoji i varijanta sa šatirano-plavom bojom, a može se naći i potpuno crna verzija. Piju k'o smukovi, puše k'o turci. Čitaju Bravo, Skandal, Svet, Joy i ostalu propalo-tiražnu štampu. Zastupaju verovanje u paganstvo odnosno u zvezde granda, koje su im ujedno i idoli. Ova rasa se u današnje vreme u svetu sve više proširuje, a njeni predstavnici se mogu videti na najrazličitijim mestima, od školskih klupa pa sve do noćnih klubova i autoputeva. U svetu prvobitne jedinke razvile su se iz nemačkog, odnosno američkog MTV-a. U njihovom okruženju može se često čuti ogovaranje nekog nesrećnika koji ima najnoviji BMW ili Audi i koji će uskoro postati plen muvanja.
fejsulje
(devojke koje žive na Fejsu)
Štono kažu stari ljudi: fali im neki kurac. Ili što bi automehaničari rekli: fali im gedora. Ima ih raznih. Od baba-devojki, do onih su koje su tek prestale da se penju na prste da bi dohvatile prekidač. Fejsulje žive na Fejsu, ustvari žive za Fejs. Moto im je: Live for like! Like is a life. Ne, nisu to obične fejsubukašice, to je svaka devojka koja ima FB profil, fejsulja je pravi naziv za ovakve devojke.
(devojke koje žive na Fejsu)
Lajkuju sve živo, u nadi da će im lajkovi biti uzvraćeni. Može se reći da su to starlete, manekenke, foto-modeli, pevačice i glumice u pokušaju, a neke od njih imaju i svoje blogove. To su devojke koje se neprestano trude da postanu čuvene po tome što su poznate. Cilj je naravno udaja za nekog lovatora po uzoru na trendseterke kojima se dive.
Njihove objave su uvek javne (Public), tako da tek nekoliko milijardi ljudi može da zna šta su jele, pile, šta ih muči, gde su bile, gde se trenutno nalaze, s kim se jebu, s kim su se jebale, pa ih je sad sramota. Doduše još uvek ne kače uzorke urina i stolice, mada kakvo je vreme došlo... Elem, fejsulje imaju nenormalnu potrebu da svaki minut svog života podele sa drugima.
Izađu iz kuće - status, pesma ili slika.Jedva čekaju leto da mogu da stavljaju svoje slike sa bazena ili sa mora. Kad se vrate sa mora, obavezno stave status: "Što je bilo u Turskoj, to ostaje u Turskoj.", samo da bi ceo svet zna da su se jebale s nekim Turčinom, magacionerom, u vešernici hotela u Kušadasiju. Ukoliko ne odu na more, onda slepački kače slike sa ranijih letovanja i nakače u opisu kako se ludo provode u Paraliji, dok u pozadini slike stoje natpisi na turskom, a one žuljaju dupe na stolici u svojoj kući u nekoj pripizdini ili u nekom od solitera.
Uđu u kuću - status, pesma ili slika.
Izađu u park - status, pesma ili slika.
Odu u šoping - status, pesma ili slika.
Spremaju se za izlazak - status, pesma ili slika.
Odu u lokalnu birtiju - status, pesma ili slika.
Vrate se kući - status, pesma ili slika.
Depiliraju se, kuvaju ajvar, okopavaju kukuruz - status, pesma ili slika.
Fesjulje manijački dodaju svakog jer se vode logikom: što više prijatelja, to će biti više lajkova. Čim vide da meta njihovih interesovanja lajkuje sliku neke druge devojke, one u roku od odma' stavljaju svoju sliku na kojima se puće ili usiljeno keze kao da su žvakale trnjine, neke stavljaju slike u kupaćem kostimu, flafičasto-šarenim helanakama, kratkim suknjama i haljinama kupljenim kod šanera ili u sekond hend šopovima, samo da bi dobile lajk od dotičnog od koga im život znači. Ukoliko dobiju lajk, kreće zatrpavanje zida najžiljavijim izlivima ljubavi od kojih bi i Balašević dobio proliv. Ali ukoliko dotični ne lajkuje neku njihovu sliku, obavezno kreću statusi tipa: "Ne osuđuj me, ne znaš moju priču, ne znaš kroz šta sam sve prošla.", ili oni prkosni: "Za dobrim konjem se uvek prašina diže.", ili "Psi laju, karavani prolaze."
Fejsulje pate od selektivne memorije. Čak i ono što je bilo i pre mesec dana, to je prošlost, ne računa se, to se nije desilo.
Nekima fejsuljama kad se približi leto trideseto (kod nekih i kad prođe leto dvaespeto), manijački brišu slike na kojima su u polutami separea nekog kluba jahale Bakija B3, Đusa, Bobana Rajovića ili redom članove grupe 187, ili su se vaćarile sa lokalnim krimosom koga već nekoliko godina prekriva zelena trava zaborava.
Ove mlađe pri upisu na faks ili neku višu školu manijački brišu slike i statuse koje imaju veze sa lokalnim propalitetima koji sada tucaju kamen u Zabeli, koji su sadili baštu kod oca Branislava ili koji su sada neprespektivni portiri firmi čiji gazda ima simpatičnog sina. I one vrlo brzo zaboravljaju i poriču svoje grehe mladosti, pa čak iako je u pitanju geng-beng sa celim odeljenjem na ekskurziji u Lepenskom Viru u prvom razredu srednje koji je već postao urbana legenda u kraju ili redaljki sa mehaničarima u radnji u kojoj je radio njen bivši dečko kao šegrt. One su sad fine devojke koje šesnaest puta dnevno citiraju Balaševića.
Ove najmlađe jednog dana vole Peru, planiraju da se udaju za njega i rode mu petoro dece. Sutradan vole Miku, planiraju da se udaju za njega i rode mu petoro dece. Prekosutra vole do bola Lazu, planiraju da se udaju za njega i rode mu petoro dece. I sve to mora da se objavi po nekoliko puta dnevno.
Između dva jurenja lajka, lajkuju objave pevaljki i starleta, a takođe prate (lažne) profile raznoraznih poznatih batica i krimosa. Neke između dva čednovanja na Fejsu se i dalje krešu sa lokalnim dripcima o kojima stalno pišu kako im se gade.
Ukoliko vide svoju metu da se muva (ili se smuvao) sa nekom devojkom ili ih dotični obriše sa Fejsa, nivo histerije toliko raste da se od naivne devojke tipa Luče iz Kasidola koja čeka da joj dragi dođe kroz šljivike i livade, pretvaraju u Miru Škorić koja će oboje da odleži.
klaberke
Ribe u 20-ima koje noćima vise po klubovima i splavovima. Nacrtane obrve, tona pudera na licu, kratki topići i minjaci. Kada počnu ostvarivati nešto zavidniji profit, većina ugradi silikone ili zategne facu. Neretko su u grupama od 3-4 članice, a barem jedna uvek ima tetovažu ruže negde na telu ili neke wannabe štreberske naočare. Mušterije su najčeršće lokalni mangupi i džiberi koji ih tucaju po WC-ovima (ponekad za džabe) ili grupa debila koja čitavu grupu odvede kući od onog koji živi sam da se dobro istucaju.
sponzoruše
Bogataške kćerke sa veoma niskim koeficijentom inteligencije, iako su završile gimnaziju i fakultet (a zna se kako - ili tatinom lovom, ili krupnim dekolteom). Imaju odlično prirodno telo na kojem redovno rade. Danas im je najbolje marketinško sredstvo Instagram, gde im jadnici i šmokljani pucaju lajkove nadajući se nekoj minimalnoj šansi, a zapravo im samo dižu cenu kod tatinih sinova sa bembarama i brendiranom odećom. Insta objave su im veoma kontradiktorne, jer u opisima prosipaju moral (ili čak feminizam) a na slikama se maksimalno seksualizuju. Prosečna slika je selfi u ogledalu sa izbačenim dupetom u uskim poderanim farmericama.
------
Rata sa najvećom kamatnom stopom za kratkoročne kredite.
------
Ženska osoba u mini suknji na splavu, kakvu za mnogo manje pare možeš da kupiš kod Plavog mosta.
------
To je osoba koja sa sobom uvek nosi veći i manji neseser sa najneophodnijim stvarima za ličnu upotrebu: šampon za kosu, farbu, fen, puder tečni, puder u stiku, karmin, rumenilo, senke, lak za nokte, aceton, dezodorans, parfem, pincetu, ogledalo (malo, veliko, uveličavajuće), rezervne čarape, modni i trač časopisi sa što više slika i što manje teksta. Za putovanja se priprema temeljnije.
------
Devojka koju tretiraju kao princezu. U javnosti je zadužena za protokolarne stvari, najčešće za umilno smeškanje, jer joj vokabular, veoma često, obrnuto korelira sa veličinom grudi i punoćom usana. Redovan je posetilac sajmova mode, kozmetike, automobila i turizma, dok joj popodnevne partije bridža ne ostavljaju dovoljno vremena da bi posetila sajam knjiga, recimo.
Može se videti na otvaranjima svih "fensi" mesta u gradu, redovan je konzument šoping molova, uz pratnju svoje svite, naravno, gde će se podvrgnuti kozmetičkom tretmanu ili koristiti usluge manikira, pedikira, već prema trenutnom raspoloženju.
Manire poput poklanjanja zlatne Ameriken kartice, od strane pratioca, doživljava kao nedvosmislenu potvrdu njegovih džentlmenskih osobina, dok joj otvaranje vrata na kolima, ili pridržavanja kaputa prilikom oblačenja ili izvlačenje stolice u restoranu, više ima primesu slabosti, koja je samim tim primerenija nekom lakeju, najčešće, prijateljici ili prijatelju.
Često dolazi u sukob sa okolinom, zbog zavisti iste, jer nije u stanju da se dovoljno raduje njenom uspehu.
Obično joj se, pod budnim okom pratioca, ne dešavaju ispadi u javnosti, mada se dešava, verovatno zbog umišljenosti da joj je sve dozvoljeno i dostupno, da dođe u koliziju sa nevinom radnicom u nekoj radnji ekskluzivne obuće, jer ne može da shvati da se te salonke ne proizvode u veličini njene nožurde.
Svoju porodicu, shvata kao neprijateljsko okruženje, jer je ista konzervativna sa svojim stavom da u životu jedino duhovno bogatstvo niko ne može da ti pohara, pa se u skladu sa tim i ponaša, o čemu svedoče tapacirana vrata komšija iz istog ulaza.
------
Osoba ženskog pola, pripada gradskom delu populacije. Starosna dob im nije određena pa ih možete videti od školskih klupa do direktorskih mesta. Istina, starije je teško detektovati na prvi pogled zbog godinama građene mimikrije. Najveći deo je u grupaciji od dvadeset do trideset godina starosti. Postoji nekoliko podvrsta, ali je dugogodišnjom analizom utvrđeno da verovatno potiču od iste pramajke, pa su varijacije među njima samima minimalne i neprimetne za neiskusno oko. Početkom devedesetih su munjevito nametnule trend, pojavivši se odjednom, ne ostavljajući bilo kakav trag za sobom, pa je teško utvrditi kada i kako je sve počelo. Lepe ali sirote, u svakom pogledu mučenice, poreklom uglavnom iz nižih materijalno-intelektualnih slojeva društva, izborile su se za svoje mesto u gradskoj vrevi. Ipak, postoji veliki broj primeraka onih koje potiču iz materijalno stabilnijih slojeva. Takve sebi mogu da priušte razne izgradnje, ugradnje i nadogradnje koje rođenjem nisu dobile. Neka se čitalac ne navede na pogrešan zaključak da su takve iz razloga materijalne situiranosti nekim slučajem duhovno napredne. O ne, nikako. Svima im je zajednička duhovna beda, intelektualni plićak, jeftino pomodarstvo, klonirana spoljašnjost, prazne priče. Prioriteti su jet-set život, dobar provod na hit mestima, skupi automobili, brzi motorcikli, žestoki momci sa vrelog asfalta. Naravno, sve ovo treba uzeti kao relativan pojam, jer što je sponzoruša na nižem ili višem razvojnom nivou, to su i materijalna i statusna dobra kojima teži niža, odnosno viša. Početkom XXI veka i uvozom raznih časopisa na srpskom jeziku i prevedenih TV serija, prečesto vrlo pogrešno shvaćenih, primećeno je oslobađanje od provincijskih stega i ograničenja, pa samim tim ova grupacija evolutivno mutira u nešto do sad neviđeno na ovim prostorima, pri čemu je svaki vid borbe protiv ovog trenda nemoguć i predstavlja bitku sa vetrenjačama.
------
Devojka na lizing. Sve je isto kao kad kupujete auto. Imate je, koristite, uredno plaćate, ali još uvek nije vaša. Imate samo pravo korišćenja sa opcijom kupovine. Ako ne plaćate uredno, uzeće vam je. A rata iz meseca u mesec sve više raste. Na kraju, posle nekoliko godina otplaćivanja, možete i konačno da je otkupite, ali do tada ste već shvatili da model ima samo dobar dizajn, ali da mu motor i nije nešto kvalitetan, presvlake deluju veštački, zadnji trap sve više zanosi, ne pali isprve i vrata baš ne dihtuju kako treba, ali tad je već kasno. Zarobljeni ste ugovorom i povratka nema. I dalje plaćate, ali vam je sve draže da idete peške...
starlete
Devojka koja izgleda kao porno diva (stavila je sve silikone koje je mogla sebi da priušti), oblači se kao prostitutka, da ne kažem Grand pevačica (obavezno na sebi ima nešto sa animal printom, malo joj vire grudi, a malo zadnjica) i po načinu komunikacije podseća na okorelog kamiondžiju (mislili ste da niko ne može da bude toliko vulgaran ali prevarili ste se). Njen se posao sastoji u tome da zadržava najpijanije mušterije što duže na bilo koji način i da obuči mlade momke šta se sve očekuje od iskusne devojke.
------
Kulturnije od kurva, a kraće od prostitutka.
dronfulje
Stepen profuksanosti ženske osobe, kada prestaje da privlači muškarce seksualno, zato jer oni iole inteligentni, shvataju da umakanjem u nju samo se zamazuju tuđim muškim fekalijama, polnim bolestima, gljivicama i raznorasnim sranjima. Dronfulja je apgrejd droce koja je prvo birala s kim će da se kreše, a zatim i sama postala predmet selekcije.
kafanke
Debele matore gaborke koje se karaju sa mršavim i krezubim propalicama po zabačenim kafanama. Najčešće imaju ogromne prirodne sisetine i debelo dupe puno celulita. Mnoge poziraju kao pevaljke ili konobarice po pomenutim kafanama, međutim svima je dobro poznato koja je njihova prava funkcija. Većina su radodajke, do 12 igraju po stolovima i puštaju propalicama da ih pipaju, ljube i ližu a posle 12 kreće prava akcija. Prioritet imaju oni koji su im ranije ubacili koji dinar u dekolte (i, naravno, oni dovoljno trezni da im se digne).
Meni omiljene i najpoštenije (van konkurencije)
Eskort dame
Kurve koje možeš pronaći na internetu na "dating" sajtovima. Definicija reči prostitutka - za poveliku cenu dobiješ profesionalno odrađen posao. Nisu preterano komunikativne i raspoložene za bleju pored karanja. Naravo, nisu nezavisne, već ih podvode makroi, zbog čega su verovatno i toliko depresivne i u kurcu.
No comments:
Post a Comment