Wednesday, May 30, 2018

nebuloze

   Očigledno, ako par promila korisnika ima problem to za epl nije problem kome treba da se posveti vreme potrebno za pravljenje iOS-a koji donosi pare. Elem...
   Svakodnevno (iako) regularno, urnišem komp do iznemoglosti. Ako baš nešto i moram da eksperimentišem prvo se informišem o posledicama pa ako i odlučim da probam to uradim sa bekap sistema. I pored svega toga dešavaju mi se neverovatne stvari. Ponekad jeste zanimljivo ali par puta je bila poprilična frka. invalid node structureinvalid sibling links. Imam sve ukupno 5 startup particija na hardovima. Svaki sistem je prijavljivao drugačiji error!! Nekoliko dana kopanja po netu, probe ili odrađivanje posla sa svakog sistema i trebalo mi je nedelju dana da rešim problem. Da je Pera odmah otišao u policiju svega ovoga ne bi ni bilo ali 'pametnica' nije bila sposobna da prizna i ispravi grešku već i dalje ostavlja problem u svakom narednom sistemu. Pazi sad ovo, ako ti Disk Utility prijavi:
Warning: SUID file “System/Library/CoreServices/RemoteManagement/ARDAgent.app/Contents/MacOS/ARDAgent” has been modified and will not be repaired.
   jedino što možeš da nađeš od zvanične podrške je link sa spiskom error-a koje možeš da zanemariš. Jeste error ali nebitan!? Bravo za podršku. 👏 👎
   Postoji jedan iako (naraFno) nerešen topic i epl podrška i dalje ne zarezuje ovo kao problem. Probao sam isto i sa 10.11 i isto se dešava. 4 sistemska uprade-a kasnije!!

   Kad sam već ovde...

   Merge opcija zapravo ne postoji ako imate samo jednu particiju. Classic sistemi su to imali a radilo je perfektno sa Connectix CP SpeedDoubler-om.

   Čak i kad imate više particija ne znači da će da ponudi Merge. Ako ga ponudi to izgleda ovako:
   Zašto je tako nemam pojma. Npr. Path Finder kao fora nudi tu opciju ali iako imam kupljenu 6.5.4 verziju, nikada nisam uspeo da odradim Merge. Standardna stvar koja je radila na Classic sistemima prestala je da radi na OSX-u. Standardna stvar koja još od win 3.11 radi i dan danas. Al bogohuljene je da OSX poredim sa m$ proizvodom! Radim sa milionima fajlova pa mi više treba Duplicate finder kao što je Gemini i stvarno ne bih imao ništa protiv da mi 'najbolji' OS na svetu ponudi da uradim Merge a ne samo Replace! Svaki dan minimalna ušteda od pola sata.

   AppleScript i FireVault
   Hoćeš da nešto napišeš iz epl (bez pitanja) instaliranog (sistemskog) softwera i opet moraš da ideš u FireVault i dozvoliš aplikaciji da radi!?! Dozvoliš, napišeš skript, startuješ ga a FireVault se opet buni! Neće da se buni ako skript snimiš kao app pa ga dozvoliš. Alo bre! Moj komp, regularan epl program instaliran po default! Šta mi branite, od čega me štitite!? Jbo vas SIP! Podrška vam je ionako nikakva, šta vas onda zabole ako je neko nešto sjebao jer je radio na način koji se krši sa vašom filozofijom rada?

   Info window
   Šta im je smetao Spotlight Comment? Zašto je prebačen!? Nisam lenj već sam ergonomista. Zašto sad moram da uložim fizički i mentalni rad da selektujem novu jbnu Tag boju? Ne, nemoj neko da se prosere kako je to samo jedan klik više! Ja radim sa hiljadama fajlova, to je hiljade klikova više svaki dan!
  
   Plus na sve to, pogledajte adresu (Where from) u 10.10 prozoru. Fajl skinut iz Safarija sad ima zarez na kraju! Nikada nisu i očigledno nikada neće da ovakve stvari ispravljaju u sistemskim apdejtovima tako da je situacija ista i u 10.10.5. Klinci ovo ispravili tek u 10.11. Jes sitan bug, moj AppleSript zna da se snađe sa zarezom al me nervira kad mi treba samo neka adresa. Umesto da dvokliknem i selektujem celo polje sad moram da pazim da ne uhvatim jbni zarez. Što mi, jelte, naraFno, opet troši vreme.

No comments:

Post a Comment