Saturday, November 10, 2018

reklama kaže...

♪ Lažu te draga svi... @ Dragoslav Mihajlović Kanarinac

   Kad sam već kod reklama... Da da vam neko kaže da skočite sa Brankovog mosta, da li biste skočili? "Kako Sajmon kaže" je ipak samo igra pa je u redu poslušati i uraditi naređeno.
   "I na tarabi piše pič**". Ako ne znate za caku, mora da ste težak lemings pa vam nema leka. I dalje verujete u Deda mraza, Boga, demokratiju? Verujete žutoj štampi i političarima pa što onda da ne verujete i reklamama. Svi nasmejani, igraju i skaću od sreće, sve je bleštavo i sjajno, glanc čisto, čvrsto, zategnuto, mirišljavo, slatko, organski zdravo, jeftino, nesalomljivo... Ama, nenadjebljivo! Surov marketing iliti 💵 💶. Danas pored silnih TV šopova i on-line kupovine sve vam je na dohvat ruk pa ste srećni k'o kuče u liftu. Nirvana!
   Naravno, silom prilika vidim reklame ali znam za caku, "spolja gladac a iznutra jadac" pa i dalje kupujem po savetu ili preporuci. Jedino što sam kupio je Easy painter još pre dvadesetak godina kad se otvorio prvi TV šop. Bilo mi blizu posla pa sam otišao u radnju, pipnuo da vidim na čega liči i kupio. Ne živim u nekoj pizdojebini gde moram da kupujem on-line ali neke stvari ni u Beogradu ne mogu da vidim pre kupovine. Čak i da mogu da ih vidim, obično su samo izložene u kutijama pa mi opet dođe isto. Niti mogu da pomirišem, vidim, opipam, probam... AliExpress danas vlada. Kad su bile neke žešće rasprodaje (plus besplatna isporuka), kupio sam par stvari koje sam ipak video kod nas.
   Elem, reklame su žešće ispiranje mozga, navlakuše iliti mamipare a on-line kupovina je kupovanje mačke u džaku. Pa k'o voli nek izvoli. Dok je ovaca biće i džempera.
Kupovinom ovog proizvoda ćete odstraniti sve akne, bubuljice, dlačice, hemoroide i nedostatak kalcijuma. Takođe ovom kupovinom ćete povećati i učvrstiti vaše grudi, vaša zadnjica će izgledati zategnutije a kosa će vam izgledati kao da ste upravo izašli iz salona. Kupovinom ovog proizvoda donirate i određeni procenat za pomoć deci u Somaliji koju je zahvatila najveća suša ikada.
💰

reprize… reklame

Realno Teško Sranje
Repriziramo Tri Serije
   Da nema repriza ni ja ne bih odgledao neke stvari koje sam propustio zato što na primer nisam ni bio rođen u vreme emitovanja originala. 😉 Dakle, ne mogu da negiram postojanje istih. Mogu da opravdam i ponašanje RTS-a iz vremena političkih blokada ali ovo što se danas radi na kablovskoj je van svake kontrole. Da, da, znam. To što ja na kablovskoj gledam jednu te istu seriju ne znači da se ona emituje na istom kanalu. Neko mora da bude prvi. Problem je kad bilo ko od njih ko je već emitovao tu seriju krene sa reprizama. Bez ikakve logike i reda. Znam da imaju prvu sezonu, ali ne. Kreteni krenu da repriziraju od druge, dođu do kraja pa za par dana krenu da je ponovo repriziraju al' opet od tamo neke sezone i ovaj put ne do kraja. Plus na svu bedu, niko, ama baš niko, u najavi ne ispisuje koja je sezona i epizoda u pitanju. Jedno kratko vreme to je radio jedino AXN al' prestadoše.
   Rekoh da sam imao VCR/DVD rekorder pa sam sve snimao i posle natenane gledao. Danas, sve je digitalno, eksterni snimači ipak postoje ali ne rade ono što bih ja voleo da rade. Jeste, mogu da snimim nešto ali to ne mogu da prebacim na komp ili da gledam kod nekog na njegovom snimaču. Rešio bih problem reklama ali to mi nije to. Ili da doplatim za neki od paketa pa da koristim opciju snimanja ili gledanja u nazad. Da platim! Nema šanse. Jedva čekam dan da internet ne bude uslovljen televizijom. Samo što ja nisam te sreće.    Do ove godine sam koristio rekorder al' pošto to više nije to a nemam nameru da plaćam neki paket sa opcijom za snimanje digao sam ruke. Ionako nema šta da se gleda. 2018ta me je totalno dokusurila. Leto nije vreme za nove serije pa su išle reprize. Al' ovo nije bilo normalno. Rookie blue, NCIS (svejedno koji), Sea patrol, Elementary, Monk, Hawaii Five-0... pa u krug.
   Kako god, reklame ubijaju. Jes' da se drže zakona i puštaju 12 min na sat ali ovome treba dodati najave za filmove ili serije pa sve zajedno ispadne oko 20-25 min na sat. Blagi užas.

Fusnota:
   Što se tiče reklama, Casmedija ih pušta i drma lovu. Ne snimaju oni a naši glasovi su podnošljivi osim jednog lika koji kolje sa iritantnim akcentiranjem tj. razvlačenjem reči k'o da je pop na misi. Moron i oni koji su ga zaposlili ne kapiraju da on treba da normalno priča i brblja kao oni sa telemarketinga. Ne baš tako, ali caka je da me da nešto kupim a ne da me uspava. Da dotični proba da mi proda vodu u Sahari posle par sekundi bi završio sa pocepanom lobanjom. Krele na kvadrat.