Saturday, November 10, 2018

reprize… reklame

Realno Teško Sranje
Repriziramo Tri Serije
   Da nema repriza ni ja ne bih odgledao neke stvari koje sam propustio zato što na primer nisam ni bio rođen u vreme emitovanja originala. 😉 Dakle, ne mogu da negiram postojanje istih. Mogu da opravdam i ponašanje RTS-a iz vremena političkih blokada ali ovo što se danas radi na kablovskoj je van svake kontrole. Da, da, znam. To što ja na kablovskoj gledam jednu te istu seriju ne znači da se ona emituje na istom kanalu. Neko mora da bude prvi. Problem je kad bilo ko od njih ko je već emitovao tu seriju krene sa reprizama. Bez ikakve logike i reda. Znam da imaju prvu sezonu, ali ne. Kreteni krenu da repriziraju od druge, dođu do kraja pa za par dana krenu da je ponovo repriziraju al' opet od tamo neke sezone i ovaj put ne do kraja. Plus na svu bedu, niko, ama baš niko, u najavi ne ispisuje koja je sezona i epizoda u pitanju. Jedno kratko vreme to je radio jedino AXN al' prestadoše.
   Rekoh da sam imao VCR/DVD rekorder pa sam sve snimao i posle natenane gledao. Danas, sve je digitalno, eksterni snimači ipak postoje ali ne rade ono što bih ja voleo da rade. Jeste, mogu da snimim nešto ali to ne mogu da prebacim na komp ili da gledam kod nekog na njegovom snimaču. Rešio bih problem reklama ali to mi nije to. Ili da doplatim za neki od paketa pa da koristim opciju snimanja ili gledanja u nazad. Da platim! Nema šanse. Jedva čekam dan da internet ne bude uslovljen televizijom. Samo što ja nisam te sreće.    Do ove godine sam koristio rekorder al' pošto to više nije to a nemam nameru da plaćam neki paket sa opcijom za snimanje digao sam ruke. Ionako nema šta da se gleda. 2018ta me je totalno dokusurila. Leto nije vreme za nove serije pa su išle reprize. Al' ovo nije bilo normalno. Rookie blue, NCIS (svejedno koji), Sea patrol, Elementary, Monk, Hawaii Five-0... pa u krug.
   Kako god, reklame ubijaju. Jes' da se drže zakona i puštaju 12 min na sat ali ovome treba dodati najave za filmove ili serije pa sve zajedno ispadne oko 20-25 min na sat. Blagi užas.

Fusnota:
   Što se tiče reklama, Casmedija ih pušta i drma lovu. Ne snimaju oni a naši glasovi su podnošljivi osim jednog lika koji kolje sa iritantnim akcentiranjem tj. razvlačenjem reči k'o da je pop na misi. Moron i oni koji su ga zaposlili ne kapiraju da on treba da normalno priča i brblja kao oni sa telemarketinga. Ne baš tako, ali caka je da me da nešto kupim a ne da me uspava. Da dotični proba da mi proda vodu u Sahari posle par sekundi bi završio sa pocepanom lobanjom. Krele na kvadrat.

No comments:

Post a Comment