Tuesday, July 24, 2018

mladež vs pirsing


   Mladež ili beleg kod nas a stranci imaju mole, birthmark i beauty mark što spada pod nevus. Šta god da je, ograničiću se na tačkaste benigne izrasline po licu.

   Prva koju sam primetio je Marilyn Monroe. Ni kao klinac nisam sekao vene na nju a tek danas nemam nameru. Glupava izvikana plavuša.

   Cindy Crawford, prvi model (riba) koju sam zapamtio.

   Goldie Hawn, nije mi baš nešto al imala je dobre filmove.

   Mariah Carey, izgleda 'jako'. Jes da sam znao za ime i ranije al zapazio sam je tek kad je napravila svoj realiti.

   Sherilyn Fenn i Twin Peaks. Em mlada em ta faca.

   Vanessa Marcil, nit neka naročita riba nit glumica al odradila je lud posao u Las Vegas.

   Ogavno ružno! 😱 Jel tu od rođenja, jel nije maligni, jel imaš lovu? Pa skini ga bre!
   Lepljenje mladeža ili bubuljica, poznato je još od drevnin Rimljana. Pa kinezi pa plemići u XVII i XVIII veku (trebalo je nekako sakriti male boginje)... Al u XXI veku? Laserska operacija očas posla rešava problem. Misle da je kul? Ne briju facu svaki dan ko muškarci pa da moraju da paze da se ne iskasape, al kako im ne smeta? Nije im ružno?
   A onda se pojaviše izbušeni debili. Jes par hiljada godina mator običaj, al nekada je to bilo iz sasvim drugačijih razloga. Koj kurac dokazuješ bušenjem u XX veku? Da si buntovnik? Ma da, pukneš mu šamarčinu i plače ko pička. Estetske vrednosti? Pa bre ne bih joj ni kokosov orah uzeo iz ruke (© Ljuba Moljac) i da nije izbušena. Neću ni da pokušavam da navodim primere, tražite sami. Prepun internet ogavnih slika, neću da imam noćne more.
   Tetovaža mi nekako najmanje zapada za oko. Naravno, ako nije preko celog tela. Znaju da budu lepe, slatke, jebozovne... Opet tradicija, stara par hiljada godina al došao XXI vek, nove tehnike, novi razlozi.

No comments:

Post a Comment