Friday, August 10, 2018

kese

Šikaniranje vol.2

   Nismo u EU al' slepo sledimo njihova maloumna pravila. Ček malo, zašto imamo razna ministarstva? Skupštini samo treba prosleđivati na usvajanje mišljenja iz EU i rešen problem. Manje posrednika i manji poreski nameti građanima.
   Po dobroj poznatoj šemi, na savest građana se utiče lupanjem po novčaniku. Stoka jedino tako može da razume. Rešile demokrate da (napokon) treba brinuti o očuvanju životne sredine pa počeše da naplaćuju kese. Ne da prave papirne biorazgradive, već da naplaćuju plastične! Nije mi frka da ponesem ceger al' neću bre da mi naplaćuju kesu 2 dinara. 15 mikrona tanko sranje koje ne može da izdrži dve plastične flaše od 2.5 litra. Ubacim i neko alu pakovanje (začini, majonez, supa...) i kesa je rasečena. Naravno, nema reklamacije na kesu, naplatiće mi drugu.
   Hm, sad samo čekam da počnu da mi naplaćuju kauciju za plastične flaše. A šta je bre sa posudama za hranu? To nije plastika? To ne uništava životnu sredinu? Plastičnu kesu ću da iskoristim da bacim smeće a koj' kurac da radim sa flašom ili kutijom za klopu? Cena plastike je već uračunata u cenu tečnosti koja je u njoj a kutiju za klopu platim kroz gramažu na merenju. A za ovo me niko ni ne pita. Ajd' za kuvanu klopu moram da razumem al' bre uzmem 100g čajne i ture mi to u plastiku pa mi naplate kutiju. Neću bre! Ako već brinete o planeti, umotajte je u mastan papir. Kopilad teroristička. 😡 Pomfrit, burgeri i riba se obično pakuju u malko drugačiju vrstu plastike. Stiropor je i dalje plastika ali lako ju je sabiti.
   Sa kesama nas terorišu ali nije samo problem u kesama. Problem je što i dalje nema kontejnera za plastiku već sve ide na deponije. Ima i kod nas par firmi koje se bave recikliranjem ali to je i dalje smešno. Ovo jeste poprilično žestok biznis i zahteva popriličnu lovu na startu al' gde je sad država da izigrava dušebrinika? Svaki hipermarket bi pod obavezno morao da ima kontejner za odlaganje plastike! Nema bre oću neću, mora da ima! Oni prodaju robu u plastici, moraju i da brinu o rešenju problema. Za sada, jedino kako brinu o tome je da mi naplate kesu. I još zarađuju na tome! Što ne prodaju biorazgradive papirne kese? Aha, da, nema bre zarade! Plastičari su u 2017-oj godini ostvarili najveće zarade.
   Kako god, ako se već toliko brinu o ekologiji ne bih se baš bunio da mi naplaćuju papirne kese sa ručkom. Firme koje ih prave već imamo, pekare već ionako koriste papirne kese pa što ne bi i hipermarketi?

No comments:

Post a Comment